Wednesday, January 22, 2014

Rohkelt nuppe kaela.




Siin on üks luksust täis kapuuts-sall. 
Mõtlesin teda raamatusse panna, aga siis tuli tunne, et sellist kraami koon vist küll vaid mina ise :) Suur lõngakulu, hunnikus nuppe ja tulemiks futuristlik kudum :)
Keerasin siia kokku Alvita Alpaka (100%) ja Rowan Fine Lace lõnga.

Kuulutan selle kudumi siinkohal vakantseks. Kes tunneb, et tema oma, kribib mulle ilukuduja@gmail.com

Fotosessioon Triinuga oli meil lõbus, nagu alati. Siin üks pilt ka kogu futuristlikus "outfitist".
Ärge seda peegeldi-serva nurgas tähele pange - see olin mina seal:)

Tänud ikka Loorele klõpsu eest ja Triinule poosi eest!

Ja tänud teile kohaloleku eest!

8 comments:

Anonymous said...

Väga mõnusa faktuuriga kaelasoojendaja tundub olevat! Tänan, et jagasid! :)
Raamatut ootan pikisilmi. :)

Karmen

Kristi said...

Ahh, Inga! Noo nii äge! Täpselt selliseid asju meeldib mulle ka kududa. Ja pildid on ka kiiduväärsed nagu alati. Minagi ootan raamatut kannatamatult :)

nete said...

Mina ka ootan, siis õpin uuesti kuduma :)

Jane said...

Super lahe. Ja kui mõnusad fotod! Seda viimast näitasin kohe ka oma tütrele, kes on minu isiklik fotomodell tihtipeale ja ta arvas, et väga äge riietus :D

Karmen said...

Väga lahe! Ja mina just mõtlesin, et see tuleb ka raamatusse ja saan endalegi kududa. Ehk mõtled ümber... ;) Ootan raamatut pikisilmi.

Krentu said...

Ma omaarust jätsin ka siia kommentaari, aga läks vist ikka kaduma.
Tahtsin öelda, et kaelus on väga kihvt ja mina just kooksin sellist! Ja väga praktiline asi ju ka! Modell on ka imeilus!
Ja ootan raamatut väga! Jõudu sellega :)

Kristina said...

Mul on samuti üks rohkete nuppudega mütsi ja kaelussalli komplekt kootud (värvitoongi on sama, kuid lõng on erinev). Minu komplekt ootab aga omale juba aastakese juurde sääriseid- seetõttu pole komplektist ka pilti veel teinud, lootuses, et ehk võtan end kokku ja koon endale ka jalasoojendajad juurde :).
Raamatut ootan ka mina juba väga-väga!

MADLINE said...

Great styling :)