Sunday, March 9, 2008

Triibik

Järjekordne teos.
Seekord siis ise-enda tarbeks tehtud triibik.
Soov oli saada pikitriipu ja pikka "tuunikat".
Mistõttu siis sai ette võetud kudumine varruka otsast teise otsani, ühes tükis.
Eraldi kudusin alla külge pika sooniku. Küljed said ka kokku kootud(mitte õmmeldud) - vahele lisandiks siil soonikut.
Siin on näha ka krae-siil.
Selline ta siis välja kukkus.
Lõngakulust.
Tumepruun lõng Nazca (50% vill, 30% alpaka, 20% mohäär), pärit Lianni lõngapoest - kulus u 400g.
Hall lõng Rowan Kids Classic (70% vill, 26% mohäär, 4% nailon), pärit Mammi lõngapoest - kulus u 150g.
Vardad 4,5 ja 5.
Väga mõnus kudumine oli. Ei jõudnud ära tüdineda veel poole töö peal.
Lõngad on erineva jämedusega, mistõttu jäi kudum veidi reljeefne. See annab veel eriliselt mõnusa iseloomu sellele esemele.
Ise olen rahul;)

5 comments:

Anonymous said...

väga effektne !
sul saavad need suured tööd alati nii ruttu valmis ;) mul kipuvad venima= vahepeal saab isu otsa

Katrin said...

Väga ilus, mulle väga meeldib! Ja ma ka vaatan, et sul tööd muudkui valmivad. Ilmselt oled ikka väga nobedate näppudega. Mul on rohkem ideid kui teostusi. :D

Inga said...

tänud!
hetkel ei ole mul ainsatki suurt tööd vardal, kuigi plaan ikka on. vahelduseks teen pisemaid esemeid;)
tänud veelkord:)

Anonymous said...

Wow , see on jumalast giga hüper super asi ;)

Inga said...

tänud, Kirsika!