Sunday, August 10, 2008

Lily of the hill

Haapsalu sallid on ikka hinge peal. Tahtsin ikka üht valget. Aga ei teinud mitte klasiskalist õhkõrna, vaid imepehme ja sooja versiooni. Modifitseerisin veidi Nancy Bushi disainitud "Lily of the valley" salli - mis tähendab siis tegelikult seda, et seekord tegin "oma" servaga.
Serva panin lokkima (seal sees on ka tegelikult nupud, kuid need ei paista hästi välja), niiet kui sall kenasti ümber kaela laotada, siis serv moodustab väikese püstkrae.
Suurust sai ka omajagu, niiet päris tõsine kehakate.

Lõng - Gedifra Angora Merino - kulus 7 tokki. Mammi Lõngapoest.
Vardad 4,5mm.

Foto - Taavi
Modell - ise

4 comments:

Anonymous said...

Järjekordne iludus, iluduse seljas!

Krentu said...

Mul hakkab sõnavarast puudu jääma - kõik ilusad sõnad on juba öeldud:) ilus on, väga ilus! ja mulle on ka viimasel ajal tulnud just valge salli isu. ostsin lõnga isegi ära, aga praegu olen hoopis lugemislainel.
Ja veel - minule meeldivad kõige rohkem need pildid, kus sa ise peal oled! need on väga šikid!

Inga said...

aitähh Liina!
tänud Eveli. Eriti heameel on mul sinu kommentaari üle piltide kohta:)
eks olude sunnil pean oma "modelli-karjääri" ikka jätkama, kes teine viitsiks mulle pea iga nädal poseerida;)

Anonymous said...

jah, valge on see kõige-kõige.
nii suursugune, nii.. valge :)