Friday, October 23, 2009

Mõeldes iseendale. Thinking of myself.

Nüüd siis ka üks müts päris iseenda tarvis. Miksisin lõngu - kudusin mütsi nö serva osa kokku kolme otsaga - Rowan Kid Classic (oats), Avita Silkid (ka beezhikas lõng) ning Knit Picks Shimmer (cumulus). Niiet see osa sai kohe eriti luksuslik.
Kui see niinimetatud serv ühtpidi valmis kootud, siis selle servast korjasin üles silmad, et kududa "kuppel" peale. Tiba jätsin otsa lahti, et sinna hiljem näiline kinnis vormistada. "Kupli" osa kudusin vaid kahe esmalt nimetatud lõnga otstest. Kasutasin pm sama kude, mis ma siin eelnevalt ühel mütsil, kuid kui ma sinna eelmine kord mõtlesin nupud külge, siis seekord tegin ilma.
Serva heegeldasin üle ja nööbi noppisin vanaema nööbikarbist.

Väga mõnus, pehme ja soe peakate kukkus välja. Ise olen rahul:)

Mainisin ülal juba lõngu. Tean, et Kid Classicut kulus tiba alla toki, aga teiste lõngade kulu ei oska mõõta.
Kasutasin 4,5mm vardaid.

Well, here is a hat once again for my own use.
Mixed yarns - lower part is knitted of Rowan Kid Classic (oats), Alvita Silid (also beige shade) and Knit Picks Shimmer (cumulus). So this part turned out especially luxurious.
After finishing the lower part, picked up new stitches from the edge and knitted "a dome". Used simple stitch pattern - similar I have knitted before, but this time made without nupps.
Crocheted border over, buttoned and here we go!
Thisone turned out really soft and warm. I am very pleased myself:)

Yarns I already mentioned. Dont know about the expenses exactly, Kid Classic I used just about 1 skein. Needles 4.5mm.

Fotod / Photos by Loore.

Tänud taaskord!
Thanks again!

25 comments:

Renee said...

So lovely!! Beautifully knit. :)

Unknown said...

jah, juba piltidelt paistab, et on mõnus ja soe ja pehme :)
see näilise kinnise osa on väga stiilne.

Inga said...

thank you so much, Renee!
tänud Marianne:)

viki said...

Assa, milline komplekt :) mulle meeldib värv, kuigi mingipärast ma oleks arvanud, et sa teed endale natukene teist värvi asja :P

fanaberiapraga said...

In my country, there is a saying “Shoemaker walks without shoes”
Everyone has his beautiful shoes, but he has none.
I similarity in your case, as well as in my own ;) Next week, I hope I will be able to finish the shawl for myself.
All of your things are really original and beautiful.!

Pille said...

Imearmas müts, väga stiilne!
Tundub nii mõnus ja pehme, et tahaks kohe pai teha :)

Helen said...

Oh, kuidas mulle sellise lõikega müts meeldib! Väga stiilne!

Yllep said...

Väga kihvt ja stiilne müts, mulle meeldib see nööbilahendus. Kui Sul kunagi mingit erilist puidust nööpi või sallinõela on tarvis oma ilusate kudumite kaunistamiseks, siis võin aidata (mu mees teeb imelisi puidust "vidinaid"). Ja eelmise postituse boolero on armas, ei tea kuidas see mul nägemata oli jäänud.

Inga said...

assa, Viki;) paku välja, mis värvi asja ma endale võiksin teha? :)
thanks Basia! Its actually same quote in our country as well:)
tänud Pille:) tänud Heleena!
aitäh Ülle! Panen info kõrvataha ja leian kontakti, kui sinnamaani jõuan:)

Krentu said...

Minu meelest kõik need asjad koos - müts, sall ja boolero moodustavad sellise eriti šiki koosluse. Tegumoed ja värvid on nii head!
Kuidas Sulle see KnitPIcksi lõng tundub? Vaatan, et kasutad seda teistega koos, kas arvad, et üksinda oleks ta liiga lödi? Minu oma on veel tokis ja kudumisproovi pole teinud...

Smilla said...

Väga ilus müts taaskord! Sellise äärega valis tütar eneselegi välja, aga ma ei hakanud veel peale. Nii tore, et Sa tegid ja seletasid ka juurde!
Kairi

X by Leina Neima said...

See on just selline müts, mis tekitab tahtmise olla kass ja end sinna sisse mõnusasti nurrudes kerra keerata. Sellise sooja mütsiga varustatult oleks hea ja julge talvele vastu minna :=)

Anonymous said...

oh, I think you're my favourite knitter :)

Maarit said...

Milline mõnus pehme müts (soe ka kindlasti)!
Pildid on ka mõnusad!!

Inga said...

tänud, Krentu! knit picksi shimmer tundub väga luks kaup. siia ma pikksin teda puht seetõttu, et müts iseendale saaks eriti luks;) Ma tegin kudumisproovi ka vaid sellest lõngast. lödi on ta küll, kuid kujutan ette, et õlasallis peale mõõdukat blokki jääb ta ka üksi imeilus. ma lihtsalt pole tema jaoks veel õiget mustrit leidnud..
suured tänud, Kairi! ma nii üldsõnaliselt siin, et kui soovid täpsemat selgitust, anna märku:)
thanks a million Ewa!
aitäh, Maarit!

nordwolke said...

Love this buttoned hat!!!

Inga said...

thanks Nina!

viki said...

Appi, kui raske, konkreetselt oleks nagu paugust keeruline midagi välja pakkuda, sulle tundub, et sobiks midagi kindlat, nagu punane (aga see on agressiivne värv) samas sellise loominguga nagu käiks käsikäes selline pehme looduslik toon. Mind võibolla sinu musta kandmine pani nagu soovima sama tugeva kontrastiga asja tasakaalustamiseks....aga kindlasti mitte musta :)

Mormelar said...

Tere! Olen Su blogi juba mõnda aega jälginud, kuid sõna pole veel võtnud. Alustuseks kiidaks Sind, vapustavalt osav oled! Kõik need asjad on nii kaunid ja õhulised, kuidagi tekitavad tunde, et maailm on ilus ja hea. Imetlen Su pilte ja tehtud töid ikka üle ja üle.
See müts meeldib mulle erakordselt ja panebki mind uurima, et kas Sa ka raha eest teistele kood? Just umbes sellist mütsi on minu peake ihalenud mõnda aega. Olen küll ka üpris kindel, et Sinu kaunid kunstid käivad mul üle jõu, aga küsimata kah jätta ei saa. Nii et kui Sa sellega tegeled, ootaks selle teose hinda, võid mulle näiteks mailile saata - Mormelar ät gmail punkt com.

Kristi said...

Väga armas müts ja boolero, super!

Inga said...

tänud Viki... ma esmalt hakkasin mõtlema, et kustkohast see musta kandmine mul hästi välja paistab... aegaajalt on küll jah musta kandmise tuurid, aga seda siis enamasti koos halli või muu maalähedase värviga:) Ma olen sel sügisel enda jaoks hoopis sinised avastanud:) ei ole kunagi väga sinise-lemb olnud, aga sel sügisel tundub, et see on see:)
suured tänud Mormelar!
aitäh, Kristi:)

Anonymous said...

Tere! Nagu Mormelargi, olen Su blogi päris kaua jälginud ja mulle meeldivad Sinu tehtud asjad väga. Ka mind huvitab, kas Sa sellise mütsi oled nõus raha eest kuduma. Kui jah, siis palun kirjuta aadressile muteine@gmail.com.

Inga said...

tänud! saatsin meili:)

inku said...

Mulle meeldib ka väga see beez kinnisega müts. Kas kuskilt on võimalik leida ka täpsem õpetus selle kudumise kohta, et saaks proovida endalegi midagi sellist nikerdada?
Sul on väga lahe blogi! Kaunis käsitöö, ilusad pildid (modellid on ka alati väga kenad).

Inga said...

tänud Ingrid!
vat selle õpetusega on nii, et see mu enda "leiutis" ja ma ei ole teda kirja pannud kahjuks.