Saturday, January 30, 2010

Vesiroos. Waterlily.


Mõeldes eelseisvale Valentinile, tekkis tahtmine punuda miskit pehmet, romantilist ja roosat:) Päris roosat ei mallanud, küll aga üks roosaka helgiga hallikas õlasall siit tuli.

Vesiroosi koekiri pärit "Haapsalu salli" raamatust ja on taaskord minu sallidest juba läbi käinud. Pidin veelkord proovima. Seekord siis ta ristkülikusse paigutasin.
Serva kudusin sama motiivi omal viisil:)

Punusin kaks luksuslikku otsa kokku - KnitPicks Shimmer, toon "cumulus" ning Rowan Kidsilk Spray, roosakas, Veimevakast. Esimest kulus 1,5 tokki, teist neli (keha osasse 3 ja üks serva tarvis).
Varras 5mm.
Suurus sai korralik - 65x200cm.

Müts piltidel on ka värske, kingituseks kootud.

Thinking of the Valentines ahead, had an urge to knit something soft, romantic and PINK:)
Had no courage to go with pink alone, so here we go with a light gray shawl with a pink shade.

The stitch pattern "Waterlily" comes from "Haapsalu sall" and its not the first time I have been knitting it. Had to give it another hit, this time in rectangular.
Used same motive for edging.

Knitted two most luxurious ends together - KnitPicks Shimmer shade "cumulus" (baby alpaca and silk; 1,5 skein) and Rowan Kidsilk Spray (mohair and silk, 4 skeins).
Needles 5mm.

Turned out quite a proper size - 65x200cm

The hat on those photos is also brand new. Made for a present.


Pildistas / Photographed by Loore.
Modell, fototöötlus ja esitlus ise / Posed, photoshopped, presented by me.

Tänan!
Thank you!

29 comments:

Anna said...

Hästi ilus muster ja värv on väga peen. Pole ammu rätikuid kudunud, nüüd vaatan Sinu omi ja tundub, et peaks vist jälle alustama:)

Krentu said...

Hästi kena! Mulle meeldib äärepits väga:)
Kas see, mis Sul käes on, on Namaste kott?
Kas Su Kidsilk on Karnaluksist pärit? Kui ma nägin, kui odav see seal oli, siis pidin tõesti ära minestama ja kõik mu lubadused haihtusid kui imeväel :)
Ja ikkagi ma mõtlen alati, et no kuidas Sa jõuad niiiiiii palju kududa!!! Oskad hästi aega kasutada!

Inga said...

tänud, tänud Anna!

Suur tänu Eveli!
Sinu silm näeb ka kõik ära - jah, muidugi on see mul Namaste kott:) Näita minusugusele Namaste kotti, mis on kudujale aksessuaariks mõeldud ja ei saa ma kuidagi vastu panna.
Ei see mu Kidsilk on ikka Veimevakast (ma kaugemale poodi ei jõuagi:)), neil seal ka mõned Rowani lõnga lõpud soodsalt letil.
Ma ei oska sugugi aega hästi planeerida. eks kõik muu mul veidi kannatab, sestet ma "pean" kuduma:) Ma kohe ei oska teisiti...

Heli said...

Imeilus! Olen Sinu tegemisi juba kaua imetlenud.

Triin said...

Imekaunis Vesiroos! Käin juba pikka aega Sinu näputöid imetlemas ja alati saan võrratu elamuse :)

Unknown said...

No on ikka ilus küll!
Värv ja muster ja fotod ja sina :)

Sirliiz said...

Küll on ilus!
Kas sa vahepeal magad või sööd ka? Kõige selle kudumite rohkuse juures ma küll hästi uskuda ei tahaks :)

Hanne-Kristine said...

Hi! Just love your knitting, do you make all the models yourself? They are just beautiful.
Hanne-Kristine, Norway

MoniqueB. said...

It's gorgeous! I've knitted a swatch with this pattern only 2 weeks ago! It's a very pretty pattern and I love your idea to also use it in the edging.

Inga said...

tänud Heli! rõõm kuulda, et olen sihikul:)

aitäh, Triinu:)

palju tänu sõnade eest, Marianne!

tänud Sirli:) ma ei tea, palju ma nüüd reeta tohin (kõik ju loevad:)), aga kolm tegevust ongi mul põhilised - magan, söön ja koon:) ja paralleelselt olelen pisipoja, koera ja kassidega, keedan, küpsetan ja kraamin ning ootan tütart koolist koju. Elul pole vigagi, kui oled
35 aastane koduperenaine:P

thank you Hanne-Kristine!
I can't say Im designing models all by myself - I do pick up stitch patterns here and there and put them together - make them work(my way). Sometimes I think I would like to create my own stitch patterns, but there are so many beautiful patterns already created, so I feel like I would invent a bike once again. If one may say, that knitting by existing stitch patterns without following someones tutorial is "my own modeling", then yes, I am designing most of my knits myself. But project on my needles right now, is following existing design - cause its something kind of new for me:)

Maarit said...

See sall tundub olevat (tegelikult ju on ka, eksole) nii-nii pehme, et end selle sisse mässida, peaks olema ülim nauding.
Imeilus!

Margit K. said...

Tõeliselt kaunid kudumid!! Ise lõpetasin alles esimese pitsi kudumise ja sellise profi tööl silm vaid puhkab. Väga ilus!

Lemmi said...

Ma olen mitu korda mõelnud,et peale selle, et su tööd on alati nii kaunid ja romantilised, oled sa ise väga fotogeenilien. Eriti meeldivad mulle need fotod, kus sa naeratad.

Inga said...

thank you Monique!
tänud Maarit:) on küll päriselt ka väääga pehme:)
Suured tänud Margit! eks me harjutamisega kõik saame kord meistriks:) nii minagi loodan;)

helena said...

It is very beautiful and your selection of yarns... it's luxurious! Must have been a great pleasure to knit those yarns together :)

Jandra said...

Lummav sall ja kaunid pildid!
Sinu blogi on juba ammu minu lemmik olnud, olen siit palju innnustust ja inspiratsiooni leidnud.

Mr Puffy's Knitting Blog: said...

It's beautiful! I would love it if you sold a pattern for this :)

Inga said...

tänud, tänud Lemmi :D

thank you, Helena! yes, those two together are just a bliss to knit:)

aitäh, Rupamari! rõõm on olla inspiratsiooniks:)

thank you! who knows, maybe I will write the pattern up some day soon:)

Katrin said...

Imeline sall ja imeline muster! Tõeliselt kaunis :)

Kristi said...

Võrratult kaunis!

Inga said...

thank you Zulka!

tänud Katrin ja Kristi:)

Anonymous said...

väga kaunis! nagu alati :)

Inga said...

tänud Gerly:)

kriuks2 said...

väga kaunis! :)

Inga said...

aitäh Mari!

Kadri Kirst said...

tõesliselt ilus sall, tahaks isegi proovida. haapsalu salli raamat on olemas, lõnga nime rowan kidsilk spray ka ütlesid, äkki täpsustad värvinumbri, siis tean tellida?
On see mõni järgmistest või midagi muud?
576
568
569
572
570
571
Ja kuidas on see Spray lõng võrreldes Haze'ga, mida vist kasutad ka väga palju?
Ootame ikka järgmisi kudumeid!

Inga said...

tänud Kristi!
see konkreetne spray toon 572. See on täpselt sama koostisega, mis Haze, ainult et siis mitte ühevärviline:)
selle salli kudusin ma 2 otsa kokku - teine on KnitPicks Shimmer.

Kadri Kirst said...

Oi tänan kiire vastuse eest!
ja selge-selge, ma nimelt pole poodi neid ise võrdlema sattunud, tundub, et proovin ikka seda haze'i, majestic tooni oled vist isegi mitmel korral kasutanud?
kõike head

Anonymous said...

Spray on hetkel Järvel Veimevakas 65.-/tokk. Night sama hinnaga. Pidavat tootmisest maha minema.
Ei suutnud ostmata jätta muidugi.
Mingeid toone veel oli.