Saturday, February 27, 2010

Helesinist vagunit oodates. Waiting the blue wagon.

Oma pikima staazhiga(33 aastat!) sõbrannale punusin tähtpäevaks uue mütsi.
Mõned päevad hiljem teatas armas sõbrants, et soovib selle juurde ka salli:)
Siin nad siis on ka pildile jäädvustatud.


Lõng Rowan RYC Silk Wool DK, kulus kokku 5 tokki.
Varras mütsi jaoks 4,5mm ja salli tarvis 6mm.

Knitted a hat for my dearest friends birthday. Few days later she called me and told, that she is very happy about her hat, but would like to have a scarf going with it as well! My luck:)
Here they are now on my photos now as well.

Yarn is Rowan RYS Silk Wool, 5 skeins. Needles 4.5mm for hat and 6mm for scarf.

Pildistas minu tütar Loore. Photos by my daughter Loore.
Modell minu õeraas Aveli. Model my little sister Aveli.

Aitäh!
Thank you!

13 comments:

viki said...

Mulle meenus kohe see D.Bentoni eesti keelne laul ;)
Mul on mingi kiiks viimasel ajal, et tahaks näha värve, erkasid värve nagu vikerkaar :)

Anna said...

Ilusad pildid, nagu alati! Muster ei ole vist päris laialt tuntud, igatahes näeb välja päris uudne:)

helena said...

Beautiful work, once again! Your sister looks a lot like you, for a moment I really thought that it was you in the pictures :)

Annamari said...

Beautiful, as usual :-)

Triin said...

Mõnusalt soojad tunduvad müts ja sall :) Kaunid!

Inga said...

vat ma ei teagi Bentoni eesti keelset laulu Viki... niiet ma päriselt ei saagi pihta:) eks see ole see va kevadigatsus:) kahjuks pean Sind kurvastama, sest ma olen endiselt pastelsel lainel:)

Aitäh, Anna! olen seda mustrit kasutanud varem mütsidel vaid. Sedakorda kolis siis ka sallile ja mulle endale väga meeldib, kuis see välja kukkus:) See lõng aitas ka muidugi kõvasti kaasa!

thank you, Helena:) Lucky me, that she is younger and more beautiful:)

thank you, krokusz!

tänud Triinu!

Ula Zygadlewicz said...

Beautiful!

Monika said...

Väga ilus komplekt!

Inga said...

thanks Zulka!

tänud Monika:)

Jandra said...

Väga kaunis!

Ülle said...

Väga kaunis komplekt, muster sobib oivaliselt!

viki said...

http://www.youtube.com/watch?v=6gjQ2QeW2dM
Jutuks olnud laul

Inga said...

aitäh Rupamari

tänud Ülle:)