Wednesday, May 30, 2012

Vintrigued

Palju vett on vahepeal merre voolanud ja talvest on saanud märkamatult suvi:)
Mina ikka koon. Aga mul on käsil mäherdune projekt, mis on mind täiesti tühjaks tõmmanud ja ei taha kuidagi lõpule jõuda. Ausalt öeldes, ma ei tahagi sellest rääkida. Vähemalt mitte veel. Kui mul on ühel ilusal päeval sellest fotomaterjali, siis kindlasti ka jagan.
Aga ma tahan jagada oma uut "lapsukest". Ei ole miski saladus, et mul on "vanade" riietega kirglik suhe. Nüüd on asjad jõudnud nii kaugele, et mu pööningule on end elama sättinud hulgaliselt imelisi vintage riideid.
Enamus neist just kleidid. On siidi, on pitsi ja satsi, on muidugi ka polüestrit ja shifooni. On imeilusaid värve ja kangaid. On sellisedi isendeid, mida viiks meeleldi iga päev linna peale kohvikusse jalutama; on selliseid, mis läheksid meeleldi ooperisse või restorani, on selliseid, mis paistavad pildil imelised.
Olen neid siin vaikselt pildile püüdnud ja täna vajutasin Etsys nupule "open the shop"! Ehket ma hakkan seda varandust välja jagama. Olete enam kui teretulnud uudistama minu Vintrigued poekesse! Selline ta siis välja näeb, tänase seisuga:
It has been a while.
 Yes, Im still knitting. But the project I have been knitting has robbed so much energy and joy from me, that I have been worried, if I will ever knit again. To be very honest, I even do not want to talk about it. Not yet:)
But I do want to tell you about me "newborn".
As you might have noticed, I have a "thing" about vintage clothes.
Few months ago "things" just happen and I had a chance to give a home in my attic for many-many gorgeous vintage clothes. Most of them are dresses, though. Silky, shiny, dreamy, creamy - just gorgeous!
I am trying to make photo shoots happen and find happy new owners for most of them - so, keep your eyes (and wallets;)) wide open - maybe there is something just for you! You are most welcome to visit my Vintrigued shop in Etsy!

6 comments:

Pilvi said...

Kleidid on nii imekaunid, eriti üks puhvis varrukatega roosa. Kahju, et mul sellist pööningut ei ole.

Kairi said...

Ülilahe idee ja väga kenad kleidid! Ja palju edu Sulle uutes tegemistes :p

Heli said...

Olen fänn esimesest pilgust!
Homme on ju üleilma kleidikandmise päev ka.

Kairi Kaarlaid said...

Äge! Palju õnne uueks ettevõtmiseks!

Hanna said...

Super! Ma olen täiesti vaimustatud! Usun, et juba üsna pea saadab seda poodi suur edu ;). Mina jään igatahes tähelepanuga jälgima ja suud vesistama.

Inga said...

Pilvi - selle roosa võib vabalt ka kappi või garderoobi riputada :) aitäh!
Suur tänu, Kairi!
Just Heli - kleidid selga! tänud!
palju tänu, Kairi!
aitäh-aitä Hapa - ei pea ainult suud vesistama, võib vabalt endale mõne iluduse soetada :)

suur-suur tänu teile toetuse eest!