Sunday, June 10, 2012

Pruutkleit. Wedding dress.

Lubage esitleda - kauaoodatud pruutkleit. 
Vabandan kohe - pildimaterjal ei ole Pruudist tema pulmapäeval vaid järellavastatud imearmsa preili Kristeliga (ka pruut on imearmas preili Kristel:)) meie kodutrepil. 

See imeline kleit valmis koostöös Maarja Taliga.
Pruut pöördus esiti minu poole sooviga astuda altari ette oma tähtsal päeval kootud kleidis ning mina otsisin seepeale üles Maarja, sest mina kudujana ei julenud võtta vastutust, et ettevõtmine õnnestub.
Võingi öelda, et kleidi üldpilt sai just nii kaunis tänu Maarjale. Tema pani suure pildi kokku ning mina tegelesin rahumeeli oma rea - kudumisega.

 Omajagu tehnilisi probleeme ilmnes ka töö käigus - kuidas sabaosa saaks omale just õige raskuse, et ta siidivoodrist oluliselt pikemaks ei veniks. Kas kinnitada kootud osa alumise osa külge või mitte jne. 
Iga kord, kui ma Maarja stuudios kleidi asjus käisin, imeltesin tema venelannadest õmblejannasi - oi kuis ma tahaksin ka nii õmmelda osata kui nemad! 
Õnneks ka mina suutsin neid natukene oma näpuosavusega ahhetama panna:) 
Suur-suur tänu Pruut Kristelile, et ta mind usaldas ja sellise võimaluse andis!
Suur-suur tänu Maarjale, et ta selle töö ette võttis ja oma kuldse käe meile andis!
Suur tänu minu modell Kristelile, kes kleidi aitas pildile saada!

 Pilti tegi ikka Loore, töötlesin ise.

 Here comes a Bridal gown, I designed with clothing designer Maarja Tali and knitted.
I have to apologise, but those photos are not of real Bride, but produced afterwards.
As I already mentioned, this dress is a co-work and looks so fine thanks to Maarja
When a Bride came to me (last autumn) and told me that she would like to get married in knitted maxi dress, she actually had no idea, how it's gonna turn out. I went to Maarja and thankfully she had enough courage to take this project and work with me.
I may say, that she had a vision and I made my part - knit.
Yes, there were some technical issues during the project - how to make knitted skirt part not too heavy to make it fall right and things like this. But I find that final outcome is just glorious and so dreamy as it should be. Bride was sincerely happy about her dress:)

Photos Loore, developed by me, model Kristel.



19 comments:

Kristi said...

Jäin kohe sõnatuks. Nii imeilus. Täpselt selline kleit, mida võib uhkusega kõigile järgnevatele pruutidele oma peres pärandada. Meil siinmail ei ole selline asi üldse kombeks aga äkki sellepärast, et ei ole SELLISEID kleite?

Krentu said...

Väga kena! Kontseptsioon on väga äge :)

X by Leina Neima said...

Vapustav!

Anonymous said...

Super!

Monika said...

See kleit on tõeline heirloom, selline mida põlvest põlve edasi pärandada.

Kristi said...

Väga kena!

Maarja said...

Tohutult kaunis!

Maarja tegi minu pulmakleidi ka ja ma ka imetlesin tema õmblejaid...

Kusjuures mulgi käis tookord peast läbi mõte, et ehk teie kaks võiksite koostöös miskit teha.
Aga see mõte jäi siinapaika.

Inga said...

suur tänu, Tsäp!
aitäh, Eveli!
tänud, Leina :)
tänud, Gerly!
aitäh, Monika! loodetavasti jagub teda ka tulevastele pruutidele ses peres ;)
tänud, Kristi!
aitäh Maarja! Jah, meil on plaan olnud õhus, ootas võimalust ja õiget hetke ;)

Rees said...

Mulle nii tohutult meeldivad suured ja keerulised projektid. Sa oled imeosav kuduja ja ei oleks võimalik veel paremat tulemust saavutada. Õnnelik pruut! Imearmas ja väärikas kleit!

Anonymous said...

Sa oled tõeline võlur! Imeline kleit! :)

Karmen

Merilin said...

Imekaunis tulemus, võtab sõnatuks !

Anonymous said...

Väga eriline kleit väga eriliseks sündmuseks!

Kairi Kaarlaid said...

Ahh! Imekaunis! Tõeline kunstiteos!

Heli said...

Ka mina olen lausa sõnatu, nii põnev töö! Need erinevad mustrid nõnda kokku kombineeritud, väga andekas oled!

Inga said...

suur tänu lahke sõna eest!

MADLINE said...

Wow - it's beautyful

Michele said...

A dress fit for a fairy princess - absolutely beautiful!!! Congratulations on this well-executed collaboration.
Michele

Jaanika said...

Uskumatult kaunis tulemus, muinasjutuline ülivõrdes!

Inga said...

saadan teile hilinemisega tänud, kes te oma toetava sõna olete öelnud! suur-suur tänu!

thank you, for your kind words!