Sunday, April 5, 2015

Rowan Fazed Tweed mütsiks

Üle mitme-setme aja jõudis mu vardale Rowani luksus. Ja seda mitte kevad-suvises vaimus vaid justnimelt minu moodi sügis-talvine materjal.

Kohe päris uus Rowani valikus, lõng mil nimeks Fazed Tweed

Seda siis minu mitme-värvilise/träpsuga lõnga-vaimustuse jätkuks. Talve pikenduseks :)

See on üks täiesti omamoodi lõng, vähemalt minul ei ole miskit sellist enne vardal jooksnud.
Sisaldab ta lamba ja alpaka villa ning 6% polüamiidi. Träpsuga jämedam lõng on kaetud justkui võrguga (mis on ühevärviline), mis annab talle sellise täiesti isemoodi loome.
 
Kui aus olla, siis ka nii jämedat varrast ei ole ma väga pikka käes hoidnud, kui seda nüüd juhtus:)

Lõnga etikett nõudis varrast 6mm. Olin alul skeptiline, et ma tavaliselt ikka haaran peenema varda, kui soovitatud. Ent katsetused näitasid, et peenema vardaga kududes oleksin ma selle lõnga ilu kaotsi last ja temast vildi saanud.

Kui sul on juba nii veetlev lõng, siis on alati küsimus, et mida siis nagu veel. Aga no päris niisama labast pinda ka nagu ei taha oma vardal pikalt libistada. Nii mõtlesin proovida lihtsat sokikanna kirjana tuntud pinda. Et annab natukenegi reljeefsust ja jätab mütsile vajaliku elastsuse. Ja et igav ei hakkas, siis nihutasin kirja iga 10 rea tagant nihkesse.

Kududa oli mõnus - kiri on küll pea topelt ent lõnga loomus teeb asja mõnusaks.
Kaks tokki kudusin sed toredat tviidlõnga siia sisse ära.

Mulle endale igaljuhul selliselt ta meeldib. Müts sai tihe ent mitte liiga. Voodrit alla pole vaja teha ja praeguste vara-kevadiste ilmadega on ta mu parim sõber ;)







Selliselt:)
Ilusat kevadet!





2 comments:

Muhv said...

Selline vaevuaimatav reljeefsus teeb asja veel efektsemaks. Ilus müts!

Inga said...

aitäh, Maire!