Thursday, June 25, 2015

Inglise portselan




Selle mütsi sees on kaks lõnga, mille tooninimetused on "jalakas" ja "portselan".
Lõngad on Rowanilt - Fine Art ja Fine Lace. Ühtmoodi imelised mõlemad.

Valikud, ikka valikud :)

Rowan Fine Art on sokilõnga loomuga värviüleminekuga lõng ja minu jaoks oli ahvatlev just see kahvatu toon, mida nad ise nimetavad "elm". Lõng ise on juba sellise loomuga, et taaskord ei tahtnud ma end peale suruda ning püüdsin jääda võimalikult lihtsaks. Ehk siis parempidise pinna sees jookseb üks pahempidine rida ja seda iga korraga ühe rea võrra "hiljem".
Peab ütlema, et Fine Lace ei ole minu vardal veel üksi esinenud - ta on minu jaoks liiga pehme, et temast päris omapead midagi vormida. Siin on ta siis taas toetavas rollis :) Tooniks, juba korra nimetatud, "porcelain".

Varras oli mu töö sees 2,5mm.

Tegin selle mütsi pisut väiksema pea jaoks ja mu kallis Toomas oli nõus teda pildi jaoks kandma :)
Pildid on mu oma "puusalt" ;)

Suur tänu läbi astumast!


No comments: