Friday, June 27, 2008

Külmunud lehtede sall

Üks imemõnus lõng vormus taaskord pits-salliks.
See on Rowani RYC Cashcotton 4 ply , mis mulle Veimevakas näppu jäi.
Mulle meelepärast värvi oli vaid 3 tokki ja nii ei osanudki ma miskit suuremat ette võtta, kui üks sall, mis siis sai täpselt nii suur kui lõngast jagus.
Mustri leidsin raamatust "A Gathering of Lace" (Meg Swansen), kuid raamatus antud salli "lõiget" ma ei kasutnud.
Serva kudumiseks lõnga enam ei jagunud, seega sai seekord sall omale hõredad narmad.
Lõnga juba nimetasin, varras 4,5.

Uute kudumiteni!

6 comments:

Krentu said...

See on vist tõesti sama lõng, mis mu kampsunil :) ma ostsin 7 tokki, nii et loogiliselt võttes ostsid siis Sa ülejäänud "paki" ära :)
Sall on väga ilusa mustriga ja ongi väga hea, et narmad hõredad on :)

Sirliiz said...

See lõng on tõesti nii mõnus, ma käisin ka näppimas aga ei suutnud kohe välja mõelda, mis sellest kududa.

Hästi kaunis sall on, need narmad teevad selle kuidagi elavamaks ja suvisemaks :) Mulle hirmsasti meeldib salle/õlarätte kududa aga endale pole veel ühtegi teinud, ei suuda selda õiget välja valida. Sellist aga kannaks küll ;)

Maarja said...

Sul on väga kaunid kudumid kõik. Eile imetlesin jutti salle ja pidin kohe hommikul uuesti tulema vaatama.

Inga said...

tänud Krentu, Sirliiz ja Mann:)
Lõng on tõesti mõnus. Minu jaoks aga veidi liig "lödi", mul on raskusi tema vormimisega.
Salli pikad servad tahaks hirmsasti üle töödelda. niiet Krentu, kui sul jääb veidikenegi lõnga üle, siis ma ostan sult iga meetri üles!

Anonymous said...

see on nii ilus ja mõnus muster ! ja minu arust nagu ei vajagi mingit serva sinna lisaks.

Inga said...

ma serva kuduma ei hakkagi enam, aga tahaks üle heegeldada, kui lõnga oleks;)