Wednesday, June 18, 2008

Rustikaalne pullover

Rustikaalne pullover - kõlab hästi, kaspole? :)
Nimelt lõnga toon, mille ma pulloveriks punusin, kannab nimetust "rustic" ja ma ei oska seda kuidagi endale meeldivaks tõlkida:)
Lõng ise - Rowani Tapestry - on väga nägus ja mõnus, mistõttu pidi "disain" tulema väga lihtne. Lihtsa ma ta siis tegingi:)
Ja väja kukkus selline.
Kudusin ülemise osa varrukast varrukani.
Rinna koha kudusin "kotti".
Kaeluse ja alumise serva külge.
Istub seljas väga kenasti - ise olen väga rahul, Üle pika aja suutsin endale kududa miskit, mis ka seljas hea välja näeb.

Lõng - Rowan Tapestry, toon "rustic", pärit Mammi Lõngapoest - kulus 4 tokki ehk 200g.
Varras number 6.

Uute kudumiteni!

PS! Kõrvarõngad mu kõrvas on MarianneS meisterdatud!

7 comments:

Tiina said...

Tõeliselt kaunis ja geniaalne. see lõng on ise nii mõnus, et sellesse miskit väga erilist aretama hakata on tühi töö ja vaimu närimine.
See aga ... Imekena.

sircu said...

suudaks ometi mina nii palju ja nii kiiresti kududa, mul sageli ideetuhin läheb juba mööda enne kui tegemise kallale asun... ja väga hästi on välja tulnud see kampsun. Ma ainult vaatan ja kadestan:) ja ootan põnevusega, mis siit järgmisena tuleb...

Muhv said...

see on küll naerukoht, et üle pika aja midagi, mis seljas ilusti istub. mu meelest on kõik su tööd vähemalt piltidel ideaalsed ja sulle sobivad. kaasa arvatud käesolev kampsun. sina kohe oskad harmoonilisi asju kududa, kõik, alates materjalist ja värvidest, lõpetades nendega sobiva mudeliga on alati nii paigas, et kohe miski ei kriibi silma :)

Krentu said...

Täiesti superilus pullover! Mul tekkis nüüd kohe ka suur soov omandada pisut rustikaalset lõnga!
Kas kotti kudumine tähendab lühikesi ridu kuskil?

Inga said...

Tänud, Tiina!
Tänud, Sircu:)
Kummardused, muhv:) Tegelt ikka juhtub nii, et teen nagu endale, aga kuidagi suurem tuleb, kui end arvasin olema ja saab tütrele;)
Tänud, Krentu! Jahh, kotti kudusin ta nehh niiviisi, et rinna osas kudusin iga teine rida rinna alt tagasi ja siis uuesti rea lõppu:) mees ütles, et rinna peal on kapuuts:P aga seljas istub see kapuuts väga kenasti;)

Anonymous said...

Väga-väga ilus ja istub seljas nagu valatud.
Sa oskad leida alati igale lõngale õige tegumoe.

Inga said...

aitähh, Gerly:)