Tuesday, July 29, 2008

back in black

Seekord siis must. Polegi ammu musta kudunud.
Valisin mustri, mida kord olen juba proovinud. See jäi mulle uuesti silma, kuid seekord "Pitsilistest koekirjadest", kus ta on veidi teisiti kirjatud. Seekord kukkus palju parem välja.
Serva kudusin osa mustrist. Kõhklesin alul, et kas jääb ka ilus, aga tegemise käigus hakkas kooruma, et see oli õige valik. Nii ei jäänud kudum üldplaanis liiga kirju.

Siin siis veel koekirja näide. Hetkel tõesti mu lemmik-kiri:)
Lõng - Rowan Kid Classic, kulus veidi üle 4 toki. Ma vist ei väsi sellest lõngast iial;)
Varras nr 6.

Foto - Taavi
Modell - ise

Järgmiste kudumiteni!

Hiljem lisatud - salli uus omanik on Eleka.

16 comments:

Krentu said...

ilus muster tõesti. tundub väga keeruline olema...

Maret said...

Vot ühest asjast ei saa ma üldse aru - mismoodi sul kudumine nii kiiresti edeneb. Superteosed megaajaga :O :)

Maarja said...

väga ilus sall.
pean ka pattu tunnistama, ja eile 3 andunud blogilugejat tõsimeeli plaanis te juurde tutvust tulla tegema ja salli näppima, kuid siis otsustasime, et hoiame end väheke tagasi ja laseme teil rahus süüa.

Inga said...

Krentu - ei ole tegelikult üldse keeruline:) see muster on küll taaskord kahelt poolt kootav, kuid palju lihtsam, kui see, mida "myrtle leaf" salli sisse pandud.
Maret - mul on omad väikesed nipid, kuis kiiresti edeneb: paks lõng, jämedad vardad ja kudum alati kaasas;) Ma koon autos, ma koon külas - ehk siis igal võimalikul hetkel, kus ma muidu niisama käed rüpes istuksin. ilmselt on oluline ka see, et ma olen kärsitu tüüp, kes lihtsalt ei kannata üht asja väga pikalt teha.
Mann - Aitäh!
ma pidin su ütlemist enne 2 korda lugema , kui sain aru, millest sa kribid:) ma kohe ei teagi, kas mul on piinlik või olen ma meelitatud. Eks ma pean ise-modelli-mängides sellega arvestama, et mind keegi kusagil ära tunneb. aga ma tegelikult ei oska sellega arvestada. Nüüd ma muidugi mõtlen, et tore oleks, kui need inimesed, kes mu tööst siin lugu pevad, ka omale näo saaksid;) Samas tean, et ma ei oska tähelepanu ja kiitusega eriti veenvalt ringi käia:) Järgmine kord astuge ligi ja andke endist teada, esk siis näis, kuis ma sellega hakkama saan;)

Anonymous said...

Iga kord Su blogi vaadates mõtlen, et järgmiseks teen ma ka ühe salli, aga minu eelnevad tööd ei edene kuigi kiiresti hetkel ja nii peab salli tegemist kah edasi lükkama.
Aga sall jälle võrratu. Muster kuidagi meenutab mulle rahvariide motiive. Väga armas! Modell ka ;-)

Vilma said...

Just lovely! The shawl is amazingly beautiful in black.

Tiina said...

Ohkama võtab. Nii ilus!

Ja kiirus! Mina olen ajaga novembrist 2007 senimaani Myrtle Leafiga ühele poole saanud ja mõni muu varrastel. Mootoriga vardaid on vaja, kuigi ma koon ka kõikjal - bussis, autosõidul,külas jne. Ainult et ... vardad ja lõngad on vist oluliselt teises mõõdus.

Muhv said...

jälle ei õnnestu mul kommenteerides kuigi originaalne olla, aga selle asemel, et vait olla, ma siiski avaldan ka oma imestust, või pigem - imetlust, selle üle, kui kiirelt ja palju sul neid iludusi tuleb :) Vbl kipuks isegi enesehaletsus peale, aga terve mõistus ütleb, et no võta siis ka vardad tihedamini kätte :D Ühesõnaga, selline eeskuju kulub ära, ehk saab ka ise miskit entusiastlikumalt valmis ;)

Sall on kaunis. Mustana veel eriti, tõeliselt pidulik!

Inga said...

aitäh chenet!
thank you so much, Vilma:)
Tänud Tiina!
Eks mul ole ka vardad tegelikult vahel peenemad peos:) Aga alla 4 väga palgeile tõsta ei viici. peenmaid, kui 3,5 mul polegi. Ehk siis ma kipun reegleid rikkuma ja kuduma jämedama vardaga, kui lõnga tootjad soovitavad.
Kummardused muhv! ma tunnen end õhtuks tiba sandisti, kui pole veel saanud ühtki rida kootud. siis ma lihtsalt istun diivani peale maha - kui pisike tuduma jäänud - ja koon tunni teleka ees. Nimetan seda enda ajaks:) Muidugi tihtipeale kulub sellest osa netis kolamisele. Nagu täna - panin hommikul kudumi lõngakorvi ja veel ei ole puutunud, aga kohe kavatsen välja kaevata ja veidikenegi edendada.
tänud teile kõigile veelkord!

Anonymous said...

see muster on tõesti hästi sümpaatne, kutsub kuduma :)

Mari-Liis said...

Olen veelkord ebaoriginaalne;) Lihtsalt vapustavalt kaunis - nii kudum kui modell!

Tullia said...

Käin ka juba mõnda aega su blogi vaatamas ja asju imetlemas. Tõeliselt kauneid asju teed ja õige nime oled valinud endale:-)

Inga said...

tänud, tänud, tänud!

Anonymous said...

Kaunis, kaunis, kaunis! Mis muud oskakski ütelda :) ;)

Anonymous said...

võrratu :)

Inga said...

aitähh dots ja kriuks2:)