Saturday, July 19, 2008

Modifitseeritud "haapsalu" valge

Siit siis teatud mugandustega "haapsalu" valge õlasall.
Valisin "Pitsilistest koekirjadest" mustri. Kudusin ristküliku. Läks venitusele. Kudusin "mansetid" kahele poole otsa. Heegeldasin serva kergelt lokkima. Ühendasin mansetid pärl-nööpidega ja selline ta siis sai.
Siin on muster kenasti näha.
Pärl-nööbid mansette ühendamas.Portree:)


Lõng - Gedifra Easy soft. Kulus alla nelja toki. Soetatud Veimevakast.
Varras - nr 5.

Krista nõudmisel lisan:
fotograaf: Loore (minu tütar - 15)
modell: ise

Lisatud hiljem: sall reisis kingituseks lõuna-aafriklasest sõbrannale, kes abiellub jaanuaris 2009:) Ehk siis kingitus pruutkleidi lisandiks.

18 comments:

Krentu said...

Hästi lahe idee! Rääkimata sellest et jälle on hirmus ilus:)

Muhv said...

jumala eest, ma olen sõnatu! ma isegi ei ürita siia kõiksuguseid vaimustushüüdeid kirja panna, kõik tundub liiga lahja kirjeldamaks, mida see iludus minus tekitab. braavo!

KK said...

Oijummel kui kena!

Age said...

See on nii haldjalikult kena! Udupeen!

Sirliiz said...

Ma ei oska ka kohe midagi kirjutada... no nii tohutult ilus on lihtsalt! Ja vapustavalt nutikas idee, ma ei tea kuidas sa selliste asjade peale tuled :)

krista said...

ja mina oma mätta otsast :)...kõik muud andmed on ilusti kirjas, aga fotograafi nime pole .... tuleb see ka panna !!!

sall on ka ilus ;)

Anonymous said...

super ilus töö !

Katrin said...

Issand, see on liiga ilus...!Täiesti sõnatuks võttis.

Tiina said...

Imeilus!
Ega imelise asja veelgi imelisema emotsiooni tekitamiseks polegi vist piisavalt sõnu.

Inga said...

Tänud, tänud, tänud lausutud ja lausumata jäänud sõnade eest;)

Maret said...

Olen juba pikemat aega selle blogi külastaja. Ja alles nüüd võtsin julguse kokku, et kommenteerida. Miks oli julgust vaja? Sest Sinu loodavad asjad on fantastiline (ehk siis ma ei oska oma tundeid edasi anda). Nii pildid kui asjad kui meeleolu, mida edasi annad.
6+ (hinne 5 palli süsteemis :))
Fänn M

Inga said...

Aitähh Maret!
Nii tore on teada, et mul on omad fännid:) Veel toredam on, kui nad annavad endist märku ja neist saavad sõbrad;)

Age said...

Ma võtsin nüüd kogu oma julguse kokku ja küsin. Ma sooviksin ka sellist asja endale teha, kas autor lubab?

Anonymous said...

Imekaunis sall ;) Ja väga nutikas idee. Kas lubad järele "ahvida"?

Inga said...

ei ole ma selle peale patenti võtt, niiet ei saa ma kuidagi kätt ette panna:)

Age said...

Suured tänud! Ma siis üritan. Aga minu vabanduseks on vast see, et ma elan Võrumaal. Tõenäosus tänaval sama asjaga kohtuda on praktiliselt välistatud.
Aga nüüd küsimused?
Ma pole ju kunagi midagi sellist kudunud ja viimistlemisest ei tea ka midagi.
Ma valisin sealt raamatust mustri nr 164, aga kas laiuse paned umbes kokku? Tundub et see antud muster on kitsas. Ma mõtlen, et kui mitu mustrikorda tuleb teha?
Ja kuidas neid mantsete kududa?

Inga said...

vabanda mind Age, aga seda, kui laia või pikka sa teha tahad, mina küll öelda ei oska.
Mansettide jaoks korjasin lihtsalt silmad otstest vardale, kudusin neid nii palju kokku, kui tundus paras ja tegin selle siis nii pika, kui tahtsin.
jaksu pusimisel!

Age said...

Tänud!