Wednesday, March 25, 2009

Väike roheline sall tütrele / Little green scarf for my teen daughter

Mu 15 aastane tütar hakkas huvi tundma mohäär-sallide vastu ja nii õnnestuski mul viimaks talle päris tema enda pitssall kududa. Lihtne ja väikse kiiksuga - nii ma seda ette kujutasin.

Lõngad:
Roheline - Alvita Silkid, kulu 2,5 tokki
Tumepunane - Rowan Kidsilk Haze, kulu 0,5 tokki
Roosakas - Alvita Silkid, kulu 0,5 tokki
Varras 4,0mm.

Finally I've seen the day, when my teen-daughter has shown the interest for mohair-shawls:) So, she had to get her own. Simple and yet with little something extra, this is how I imagined it.


Yarns:
Green - Alvita Silkid, 2,5 skeins
Dark red - Rowan Kidsilk Haze, 0,5
pinkish - Alvita Silkid, 0,5
needles 4.0mm

Pildistas Loore.
Photographed by Loore

Tänud!
Thank you!

8 comments:

sircu said...

Igatpidi vahva sall! Selline meeldivalt üllatav. Mulle meeldivad väikese kiiksuga asjad, neis on justkui rohkem hinge sees.

Anonymous said...

hästi vahva lahendus! mulle väga meeldib

Sirje said...

väga äge kiiks!

Kristi said...

Uskumatu kui palju toredaid ideid võib ühel inimesel olla! Super nagu alati!

Inga said...

tänud, Sircu, Gerly, Sirje ja Kristi:)
kevad on soodus-pind kiiksude jaoks;)

Yllep said...

Väga vahva sall, mulle sellised kiiksuga sjad meeldivad.

Inga said...

tänud, Ülle!

Thobhotho Blog said...

nice cutting