Friday, July 1, 2016

Minu esimesed sõrmelised


Siin nad on - minu esimesed sõrmikud.
Kui ma olin pähe võtnud, et ma pean ikka elus ühed sõrmikud ka ära kuduma, siis minu kriteeriumiteks said: mitte üle kahe värvi ja vikeldatud.
Ja nii sattusingi kohe Ruhnu sõrmikute otsa. Anu Pingi tehtud imeilus õpetus neile ju netis täiesti vabalt saadaval.
Hooga vardad kätte ja üks kinnas oli mul juba peaaegu valmis, kui sain aru, et midagi on nagu ülearu ja miskit pole päris minu käe järgi.
Võtsin siis jultunult ja kohendasin kindad ringi - randme muutsin lihtsamaks, kirikoe kohendasin silmade arvult väiksemaks ja veidi kõrgemaks, lisasin pöidlakiilu ja no sealt edasi läks juba täiesti omasoodu.
Ehket, said minu sõrmikud Ruhnu ainetel.






Kootud Saara Heast kindalõngast (10/2), varras 1,25mm.

Suur tänu läbi astumast!

4 comments:

Anonymous said...

Väga ilusad sõrmelised! :)

Ingi said...

Imeilusad, meistritöö!

Gerly said...

Esimesed ja täiesti korralikud :) Väga ilusad!

Monika said...

Väga ilusad!