Wednesday, September 14, 2016

Leia mind poest - Emma Leppermanni poest :)


Selle sügise hakul on mul häid uudiseid.
Nimelt olen ma nüüd koos oma mütsidega Emma Leppermanni poes saadaval!

Mütsid, mis aga ridamisi vardalt kukuvad, on saadaval seal iga päev, mina ise nii kord nädalas;)


Varakevadel tegin oma peas otsuse, et ma nüüd lihtsalt koon mütse nii nagu vardast tuleb ja sügise hakul võtan nad kaenlasse ja lähen end kuhugi pakkuma. Et eks siis näis, mis saab.
Esimene koht, kuhu end uksest sisse nihverdasin, oli pisike Emme Leppermanni butiik Vene tänaval, Meistrite hoovis. Seal võeti mind ootamatult lahkelt vastu ja kutsuti tuppa kõige saba ja sarvedega:) Ehket ma võin nüüd sõnada, et ma olen üks neist imetoredatest kunstnikest, kes Emma Leppermannis oma saadusi ilmarahvale müütavad.
See on nii tore tunne:) Olen siiralt tänulik, et mind on omaks võetud.


Seega, mis aga vardalt kukub, saab nüüd omale üll passida seal pisikeses poekses.


On ka paar kaelust ja salli...


... ja ohtrasti mütse.

Astugem läbi!

2 comments:

Heli said...

Nii tore, et esimesena just sinna... edu ja sobid sinna imehästi!

Anonymous said...

Nii ilus, armas ja südamlik... Soovin Sulle südamest edu!
Maarja