Saturday, September 19, 2009

Veel üks müts. Another hat.

Sedakorda sõbrannale, et tal tantsutrennist tulles pea ei külmetaks:)

Thisone is for my dear friend. She asked for a hat that her head would not get cold after the dance class:)

Lõng Rowan Kid Classic, toon "oats", kulus 1 tokk. Vardad 3,5 ja 4mm.
Yarn is Rowan Kid Classic, shade oats, one skein. Needles 3,5 and 4mm.

Ja kuna mu arvuti kõvaketas siin mõned ajad tagasi kokku kukkus ja ma oma laiskusest osa oma piltidest kaotasin, siis ma pildistan mõned oma kudumid uuesti üles. Siin siis paar klõpsu ka eelmise talve lemmikmütsist:)

Well, as my computer crashed some time ago and I lost some of my photos, then I am shooting some things up again. Here are 2 photos of my favorite hat from last winter:)


Fotod/Phtotos by Loore.

Tänud läbi astumast!
Thank you for stepping by!

14 comments:

Kristi said...

Väga armas ning samuti superilusad olid eelmised mütsid!

Anna said...

Küll Su vardad ikka liiguvad kiiresti! Armsad mütsid. Soe hakkab juba neid vaadates!

persjanka said...

bravo!! piekne czapki..pozdrawiam ania

Inga said...

palju tänu, Kristi!
tänud Anna:) ma siin juba kolmandat päeva "vaevlen" ühe kudumi vardale saamise käes:) loodan, et täna ikka õnnestub lõpuks hoog sisse lükata;)
thank you, persjanka:)

Olivia said...

Küll on hea, kui nii hoolitsevad sõbrannad on :)

viki said...

Ma ei kanna peaegu kunagi mütsi, isegi kui -25 õues...aga sa tekitasid mus soovi selline asi pähe ikkagi panna, milline naiselik ja romantiline lisa ühte päeva!

sircu said...

Imeilusad mütsid! Ja mulle väga meeldib ka uus kujundus - nii blogi päises kui piltide servas. Selline õrn, pitsiline, kaunis, minu meelest väga hästi õnnestunud lahendus.

Inga said...

:) on jahh hea:)
tänud, Viki:) mõtle mütsist, kui aksessuaarist;)
suured tänud, Sircu!

Eila said...

Very nice hats and beautiful photos again!

Anonymous said...

Armas Ilukuduja, kas Sa palun võiksid kirjutada siia selle eelmises postituses olnud ploomikarva hõrgutava mütsi tegemisõpetuse? Su sõrmede loodu on tõeliselt kaunis, armas ja inspireeriv - kooksin hea meelega endalegi sombusteks sügisilmadeks mõnusa peasoojendaja:)

Yllep said...

Ilus ja armas müts, Su sõbrannal on kindlasti hea meel.

Inga said...

thank you, Eila!
tänud, armas anonüümne!
nüüd on juhtunud nii, et ma olen andnud sõrme headele inimestele, kes soovivad minu kudumite juhendeid kokku panna ja neid müüma hakata. Nii saavad ka nende mütside juhendid varsti vormistatud ja lingid siia-sinna üles. sellest annan kindlasti ka oma blogi kaudu teada:)
aitäh, Ülle!

Grete said...

Väga kaunis! Ja üldse kogu blogi tervikuna on imeilus.

Inga said...

suur, suur tänu Grete!