Sunday, May 4, 2008

Shetland triangle

Sõbrannale sünnipäevaks punusin "Shetland triangle" õlasalli.
Alul ei saanud vedama. Käisin lausa Karu-mammi juures koodi lahti murdmas. Nii kummaline tundus see, kuis seda alustada. Ma olen ka jube kärsitu tüüp, kui kohe aru ei saa, siis kipun käega lööma.
Aga saime alguse lahti ja siis ei saanud enam pidama.
Pühapäeval alustasin, neljapäeva pärastlõunal toksisin naelakestega venituse alla.

Varras 4,5.
Lõnga kulus 3 ja pool tokki (sel lõngal on tokis 175m, mida on mõnusalt palju:)) Aga ma kudusin salli ka 4 motiivi jagu suurema, kui raamatus ta on.
Serv ei tulnud mul selline nagu õpetuses:( Võiks olla teravate tippudega, ilus laineline.
Eks ma olin lõpus ka juba kannatamatu ja ilmselt jätsin miskit tegemata.

Toomas aitas ka mõned "meeleolu" klõpsud teha:)

Boonus-klõps.

Uute kudumiteni:)

7 comments:

Anonymous said...

Ohh, kui ilus! Ja mis tempo! Mul võtaks millegi sarnase tegemine ilmselt terve igaviku.

Sirliiz said...

Ilus õlasall! Kusjuures minul ei õnnestunud ka neid teravaid tipp sinna sallile võluda. Ilmselt tuleks viimane rida kohe ekstra-lõdvalt kududa.

Anonymous said...

Ilus!
Ega see polnudki eriti oluline, millise võttega seda alustada.... Oluline on tulemus! Arvan sama , mis Sirliiz, et viimane rida tuleks häästi lõdvalt maha kududa, siis annaks vist tipud välja venitada- räägib see, kel pole eriti kogemusi õlasallidega :P Aga vahepeal siiski ühe olude sunnil kudusin ;) Loodan täna ka pildile saada, sest homme pean juba ära andma

Inga said...

tänud!
ma omast arust kudusin nõõõrgalt selle rea maha... aga ikkagi tundus, et ei piisanud. võimalik, et oleks pidanud selle mahakudumise rea ka veel mustrisse kuduma. korra ka mõtlesin, et heegeldan serva üle ja tekitan ise need tipud sinna, aga arvasin, et venituse all ikka veidigi venib nii kuis peab.
ma arvan, et koon seda kunagi veel, ehk siis kukub paremini välja:)

Anonymous said...

Väga ilus shetland. Endal on üks selline tehtud ja teine varrastel (hetkel küll oma järge ootamas, kiiremad kingid vajavad tegemist). Olen nüüdseks neli ja pool pitssalli kudunud ja siiani on kõigil õnnestunud need tipud ka kätte saada, aga ma tõesti koon viimase rea maha vääääga lõdvalt, lausa venitan silmused pikemaks. Alguses enne pingutamist näeb suisa kole välja, aga pärast pingutamist enam ei tundu nii hirmus ülevenitatud. Tean, et sageli kasutatakse viimase rea mahakudumiseks veel ka mitu numbrit suuremaid vardaid (pluss lõtv kudumine).

Aga minu arust on shetland ilma tippudeta ka väga ilus, ise mõtlesin teise just meelega sirgema servaga teha.

Tiina said...

Ilus on tõesti!

Mina koongi maha suuremate varrastega ja lõdvalt. VAhel ei anna ka siis nii ilusaid sakke kui tahaks, oleneb ka lõngast.

Aga see Evelyn A. Clarki pääsusaba-lõpetus töötab sakitamisel üldiselt hästi. Päris nudiks on minul jäänud vaid 1 sall.

Inga said...

tänud, tänud, tänud!