Saturday, December 5, 2009

Hõbedane vesiroos. Silver waterlily.

Sedakorda sai üle pika aja kolmnurkne ning jämedamast lõngast sall.
Seda mustrit "Haapsalu salli" raamatus silmates, tundus, et see sobib just kolmnurkse jaoks kenasti. Nii ma ta ette võtsingi ning selline ta välja kukkus.
Ilmselt leian ma sellele koekirjale veel ja veel väljundit:)



Lõng on Rowan Silk Wool DK, mõnus meriino ja siidi segune lõng. Kulutasin 5 tokki. Veimevakast.
Varras 6mm.
Serva kudusin kolm ringi Rowan Kidsilk Haze. Et oleks väike kiiks ka küljes;)

This time comes something triangular and a bit different choice of yarn.
As I saw this stitch pattern in the book "Haapsalu sall", I knew, that triangular is the case. So I tried it out and this is how it turned out.
Im pretty sure, I will knit this particular stitch pattern again:)

Yarn I have used, is Rowan Silk Wool DK, 5 skeins.
Needles 6mm.

Thank you for stepping by!

8 comments:

Kadri said...

Väga kihvt ja mõnusalt soe!

Inga said...

tänud, Kadri!

Anna said...

Väga ilus, värv on mu lemmik. Peaks vist jälle rätikuid kuduma hakkama:)

Maarit said...

Väga ilus muster! No ja mõnusalt soe tundub see on see kindlasti ka...
Lisaks käisin ravelry`s uurimas, kui kaua Sa seda salli kudusid - no ja leidsin, et pea olematu arv päevi ning lisaks valmis umbes samal ajavahemikul üks teine ülisuur sall ka :)
Võttis sõnatuks.

Inga said...

tänud Anna! Mina just mõtlesin, et ehk peaks vahelduseks miskit selga kuduma... äkki ma ei oskagi enam?
aitäh, Maarit:) ma usun, et sa märkasid ka kui jämedad vardad ja lõng mul töös olid;) ja muster on üks selliseid, mis koob end ise!

kriuks2 said...

väga ilusa mustriga rätik - tõesti äge :)

YowlYY said...

Beautiful knitting you've done!

Inga said...

thank you so much!