Sunday, November 13, 2011

Minu hallid. My grayscale.








Halli-armastusest ei ole ma veel üle saanud. Loodetavasti ei saagi.
Kui ma iseendale midagi ihaldan, siis kipub ikka nii minema, et see saab olema midagi halli - särav-halli minu mõistes.
Nii sain ma ikka iseendale ka viimaks sest "selle-sügisesest hitt-mütsist" omale versiooni.
Valisin lõngaks Rowan Creative Focuse imeilusa helehalli tooni - Lõngamaanias saadaval - ja lisasin sellele lõngakorvist leitud sama karva BBB Soft Dream mohääri otsa. Väga kantav sai:)
Tegin siis kaeluse jätkuks. Kuna Rowan Creative Focus tuleb 100g tokis, siis jäi ju teda tokist mütsi tarvis ilmselgelt üle ja nii sai kaelus ka sama hooga valmis kootud. Kahe kudumi peale kasutasin siis 2 tokki teda.

Fotod tegi Loore, töötlesin ise.
Tänud taaskord läbi astumast!


I cant get over of the grayscale. Hopeless.
So, another season and another set of grays for my own use.
Just lucky me, that Rowan has a new yarn Creative Focus, which comes also in beautiful light gray shade.
So I just had to use it. Although, added also a thin mohair-silk blend - BBB Soft Dream. I just love to put in "something extra".

Photographed by Loore, developed myself.
Thank you for visiting!

16 comments:

Monika said...

Imeilus hall!

Krentu said...

Jagan hallivaimustust!!! Ilus paar tuli (mulle ei meeldi sõna komplekt...), kaelus on eriti nunnu :)

Kadri said...

Inga, ma jumaldan Sinu mütse!!!
Nad on nii armsad, lihtsad, maalähedased ja stiilsed!
Suur tänu silmailu eest!

Sinu mütside alumised servad on alati väga ühtlased ja korrektsed. Kas Sa saavutad selle paljalt silmade loomisega või teed peale kudumist veel servatöötlust (näiteks heegeldamisega)?

Anna said...

Armastust halli vastu jagan minagi! Ja Sulle sobib imekenasti. Aaitäh minu jaoks uue lõnga juurde juhatamast.

Inga said...

tänud, Monika!

aitäh, Eveli:)

suur tänu, Kadri. Jah, ma olen varemgi maininud, et sestsaati, kui kohtasin ja õppisin heegeldama vähisammu, ääristab see kõiki mu mütside servi:)

aitäh, Anna!

Katerina said...

It looks beautifuly soft. and I like your skirt as well. Checked skirts are my favourites for autumn.
Actually grey is my "basic" winter colour too. Nothing bad on it :)

Inga said...

thank you, Kaatja!
this is actually real vintage skirt, pure new wool:)
Im a huge fan of vintage clothes and intend to collect them already:) Although, i really do wear them daily.

Koraliki Beaty said...

super as always :) regards

Anonymous said...

tere
kirjutas pr poola, mida tõlkija.
Olete sageli vaadata bloog ja ma imetlen oma töid kududa.
Ma olen ka veidi kudumid, ja ma olen väga uudishimulik, kuidas sa tegid muster hall mütsid, mis jäävad bloogu.
Kust seda leida?
võite kirjutada mulle, sest see ei augustis?
Aitäh ja parimate soovidega
catherine

Inga said...

Hi,
thank you for your kind words!
Im sorry, I am not quite sure, what you did try to say, but about this hat - this is my own pattern and not available at the moment.
Inga

Anonymous said...

hello
Thank you for your reply.
sadly I will not betray me with you to design ...
and maybe the mail you wrote to me?
I really like it and wanted to do this pattern toupee daughter.
szukalm on stronkach but I found nothing similar.
I give you my email.
I very much Lady had asked.
catherine

kasia.x4@op.pl

Kaja said...

Küll sinu kudumid on ilusad! Võibki imetlema jääda...:)

Leekpea said...

Väga ilus müts. Olen ka mitmeid mütse teinud, kuid sellist vormi pole ikka saavutanud

Pilvi said...

Väga ilus müts ja mitte ainult see! Proovisin ka pildi järgi mustrist aru saada ja kudusin endale Rowan alpaca/cotton lõngast sellise mütsi, jäi väga kohev ja ülimalt kerge, kuid vorm ikka nii kena ei jäänud kui siinsed mütsid. Eks üritan jälle:)

Kristi said...

Ilusad kudumid!

Inga said...

suur tänu lausutud sõnade eest!