Monday, January 21, 2013

Villavalge rätt. Wool-white scarf.






Mulle meeldib piltidel lasta minu eest rääkida:)
Tuli hirmus tahtmine kududa üks mõnus villavalge rätt ja nii see juhtuski.
Sobitasin kaks koekirja omavahel - mõlemas kassikäpp sees. Serva kudusin nö pikki serva taaskord.
Lõngaks Bergere de France Lima, 8 tokki. Liannist.
Varras 3mm, serv 3,5mm.
Võttis mu üles seekord Taavi, töötlesin pildid siia riputamiseks ise.

Muinasjutulise talve jätku!

I dont think, I have much to add to my photos:) Let them speak.
Just a simple natural white scarf. Designed by me.
Yarn is Bergere de France Lima, 8 skeins.
Needles 3mm in body and 3,5 for edging.
Photos taken by my hubby, developed by me.

Thank you, all over again!

10 comments:

Kairi said...

Väga kena rätik, Inga!

(ma ise piilun kogu aeg üht Su vanemat posti, kus Su kena elutuba on peal ja õhkan endamisi samasuguse järele :D)
PS Mis tõugu kutsu on teil? Imekena isend! :)

Unknown said...

Wunderschön!
So beautifull!


Herzliche Grüsse
Anupa Gabriele

Anonymous said...

Maarja: Sa oled sellel valgel lumisel pildil ja kaskede taustal nagu ingel. Nii ilus oma ilusates kudumites.

Anna said...

On kohe näha, et mõnus rätt. Lumisel talvel väga asjalik.

Inga said...

Suur tänu, Kairi!
meie kuts on valge sveitsi lambakoer - super lahe tegelane:)

Danke schön, Anupa!

tänud, Maarja ;)

aitäh, Anna!

Kristi said...

Ma ei tea Inga, kas Sinus on vene verd või ei ole aga ma vaatan juba mitmenda-mitmenda fotoseeria puhul, et nagu tsaaritar. Selline mõnus külm ja karge õhustik ja kroonitud peade väärsed kudumid muidugi ka. Igatahes on alati väga nauditav siia tulla. Aitäh! :)

Inga said...

ma väga tänan, Kristi!
vene verest ma teadlik ei ole, küll aga räägivad, et mongoli veri jookseb kusagilt kaugelt sisse ;)

Gro said...

What a beautiful shawl!!! Love it!

Miss Maple said...

You look great, so does your shawl. The winter forest in the background is beautiful. It's a very romantic pic.

Anna said...

Inga, mul on blogis midagi Sinu jaoks:)