Tuesday, December 9, 2014

Hooaja intriig ;)





Sel sügis-talvel intrigeerib mind musta-valge kombinatsioon.
Ja kõik, mis jääb sinna vahele.
Hall on minu jaoks alati olnud, pruunid samamoodi, niiet ei midagi märkimisväärselt uut ses ilmas, ent siiski, olen tabanud, et tahan katsetada lõngu, mis ei ole ühtlased.
Lõngad, mis ei ole ühtlased ei tekstuurilt ega toonilt.

Meil on kujunemas selline omamoodi suhe, et materjal tuleb minu juurde oma ebatäiuslikkuses, mis ei ole kaugeltki juhuslik vaid pigem taotluslik ning mina üritan sellest võtta oma ning luua omamoodi täiuslikkuse, mis õnnestumise korral on pigem siiski juhuslik;)

Selle protsessi juures on endiselt suur osa miksimisel - minu vardal on ikka korraga rohkem kui üks lõngaots. Lõpptulemus ei pruugi seda reeta ja see pole ka eesmärk.

Selline on minu selle hooaja intriig ;)

Tänud läbi astumast!

No comments: