Wednesday, May 13, 2009

Kristalne / Crystal


Kui pruudile kootud boolero valmis, tekkis tahtmine veel miskit sedalaadset punuda.


Laisk, nagu ma olen, võtsin lõnga, mida tunnen ja mustri, mida tean peast ning kukkusin uhama.

Ja nii ta siis selline saigi.
Minu lemmiklõng - Rowani Kid Classic, toon crystal. Mammi lõngapoest.
Varras 4mm.


At the time I finished the bolero for future-bride-to-be I knew that I would love to knit something similar again.

Lazy, as I am, choose the yarn, which I know well and a pattern Im able to knit by memory. And here we go.

Yarn - my favourate-one - Rowan Kid Classic, shade crystal.
Needles 4mm.

Tänud läbi astumast!
Thank you, for stepping by:)

16 comments:

Helen said...

Väga äge!!!!

Kristi said...

Super!

Vilma said...

Absolutely lovely!

Inga said...

tänud! thanks:)

Andreapgn said...

Found you on Ravelry, had to see your blog. You take terrific pictures!

nordwolke said...

Yeah, that's the kind of bolero I would love to knit, too. :) It turned out really beautiful! And you seem to be a madly fast knitter. :O *admire* ;)

Inga said...

thank you, Andrea!
Im flattered, beadexplorer (do you have a christian name?:)), thank you!

Yllep said...

Väga armas! Mulle see muster kohutavalt meeldib, olen otsinud, aga pole leidnud.

Inga said...

Aitähh, Ülle! Mina noppisin kunagi selle mustri üles vanast heast "Pitsilistest koekirjadest":)

trikada said...

Tre belajn trikotajxojn!

Inga said...

thank you, trikada, i guess:)

Liis said...

Tere Inga!

Mul soovitas Sinu poole pöörduda üks mu käsitööhuvilisest klassiõde, kui ma talle kurtsin, et tahaksin kangesti oma piimvalgele õlapaeltega pulmakleidile üht sobivat boolerot saada, et kleiti ka edaspidi näiteks mõnel ametlikumal üritusel kanda saaks. Nüüd olles näinud Sinu imearmsaid õlasalle ja veel nähes sedasama "Kristalset boolerot", olen kohe täitsa ära armunud:) Mis Sa arvad, kas oleks võimalik Sinuga kuidagi kontakti saada, et edasi arutada asja? :)
Kleit ise on selline: http://lh3.ggpht.com/_vi4Xt4Z753E/SrncUA-9DVI/AAAAAAAAAY4/InX_JIVq_I4/s720/_MG_8102.jpg ja lähemalt selline: http://lh6.ggpht.com/_vi4Xt4Z753E/SrncTEJ8iWI/AAAAAAAAAYw/Gz1x9HGlSF8/s512/_MG_7936.jpg
Oleksin Sulle väga tänulik, kui saaksid mind aidata?

Tervitades
Liis (kilk.liis-at-gmail.com)

Mareile said...

Väga ilus bolero. Kuidas sellist kootakse? Näib, et varrukad on kootud ühes tükis: vasakust varukast seljatükini ja sealt parem varukas ja hiljem soonik ümber?!

Inga said...

tänud!
jah, just ühest varrukast alustad, kood ringiselt, siis seljaosa pikkuse edasi-tagasi ja taaskord varruka jaoks ühendad ringi.
serv on siis kõige viimaseks külge kootud.

Mareile said...

Kui selja osa kududa, kas seal peaks kasvatama ka või koongi nii laialt kui varukaga lõpetan?

Inga said...

kes seda enam täpselt mäletab, kuid ma eeldan, et laius jääb samaks. kogu varruka laius seljale laotatuna on juba omajagu mõõtu:)